Dažniausiai užduodami klausimai - DUK
Koks yra registracijos ir išsiregistravimo laikas?
Registracija: nuo 12:00
Išsiregistravimas: iki 15:00
Jei pageidaujate ankstesnio atvykimo ar vėlyvo išvykimo, prašome susisiekti iš anksto – jei turėsime galimybę, mielai padėsime.
Ar viešbutyje yra automobilių stovėjimo aikštelė?
Taip, siūlome nemokamą vietą automobiliui mūsų svečiams. Vietų skaičius ribotas, todėl rekomenduojame rezervuoti iš anksto.
Ar priimate šeimas su vaikais?
Taip! Baltic Inn yra draugiškas šeimoms – turime šeimyninių kambarių bei galime pasiūlyti papildomą lovelę kūdikiams (pagal užklausą).
Ar leidžiami augintiniai?
Žinoma! Mūsų viešbutis yra draugiškas gyvūnams.
Ar viešbutyje yra nemokamas Wi-Fi?
Taip, visuose kambariuose ir bendrose erdvėse svečiams siūlome nemokamą belaidį internetą.
Ar į kainą įskaičiuoti pusryčiai?
Taip, sotūs pusryčiai yra įskaičiuoti į kainą. Pusryčiai patiekiami kasdien nuo 8:00 iki 11:00.
Kur tiksliai įsikūręs Baltic Inn?
Viešbutis Baltic Inn yra įsikūręs S. Daukanto g. 10A, LT-00135 Palanga, vos keli žingsniai nuo paplūdimio ir miesto centro.
Kaip galiu susisiekti su viešbučiu?
Galite su mumis susisiekti telefonu +37069829020 arba el. paštu reservation@balticinn.lt. Taip pat galite rašyti per mūsų svetainės kontaktų formą.